Eşitlik en büyük zulümdür

28.04.2019
400

Es Selamün aleyküm hocam. Dağ var, kayalık en yüksekte evmiş, oda gibi oyulmuş bölümleri var. Onun altında sağda bir başka bölüm var. Orayı vermişler bana. Lakin en üstü istiyorum ben. Hele burada bir otur, oraya geçeceksin diyorlar. Örtülü teyzeler var, ya dolarsa orası diyorum. Yok, dolmayacak, hele burada bir otur sen, diyorlar. Yine teyzeler, kıyafetleri uzun ve beyaz, içim gidiyor en üst yer için. Lakin peki diyorum itaatkâr bir tavırla. Sonra dağa doğru bakıyorum, pahalıdır buraları istiyoruz dedik, peki dedik, diyorum. Sanki kiralıkmış gibi☺️Bir de hocam günlük yapmamız gerekenler ile ilgili bilgilendirebilir misiniz, rica etsem. Yoğun çalışıyorum, ayrıca gönüllü gittiğim hayır işlerim var. Her şeyi yapıyor ve okumaya gayret ediyorum. Lakin hata yapmak istemiyorum. Hani Ali kardeşim bilgilendirmişti…

Kıymetli kardeşlerim; Bu yeni zikrimizi Hacı Ali Bayram Hocamızın izniyle sizler ile paylaşıyorum.              1- Bugünden itibaren yeni zikrimize başlıyoruz, diğer kardeşlerimizi de lütfen bu yeni zikirlerimizi bildirelim lütfen!

2- En az yedi defa ve üst sayısı sizin kapasitenize göre çokça sadece “MUHAMMEDUN RESULULLAH” diyerek zikrimizi çekiyoruz! 5 vakit ya da 7 vakit namazlarımızın ardından ihlas ile çokça çekeceğiz kardeşlerim. Vakit namazların dışında da rahatlık çalışırken yürürken vs. şeyler ya parkenden bu zikrimizi çekebilirsiniz!

3- İkinci zikrimiz ise Muhammeden Resulullah zikrinde sonra” Ya Latifun Ya Latif bi lutfikel hafiyyu bi kudretilleti isteveytü biha alel arş. Zikrini de en az yedi ve üstü çekiyoruz kardeşlerim! Mesalar 33 defa Muhammeden Resulullah dediysek 11 defa da Ya Latifun Ya Latif bi lutfikel hafiyyu. Zikrimizi okuyoruz inşallah. Bunun sayısını sizler belirleyeceksiniz, vaktiniz varsa bolca zikredin, vaktiniz yoksa en azami oranda çekebilirsiniz!

4- Bolca Salavatı Şerif okuyoruz; Başındaki Allahümme ‘yi kaldırıyoruz sadece ” Salli ala Muhammedin ve ala ali Muhammed” diyoruz. Salavat-ı bu şekilde okuyoruz inşallah günlük 200 ün altına düşmeyin lütfen, bol bol bu şekilde salavat okuyacağız inşallah!

5- Vakit namazlarımızı Ameneresulü ve İnşirah suresi kılıyoruz inşallah! Ezberi olmayan kardeşlerimiz ezberleyene kadar Amenerrasuluyu en az bir vakit namazında okusunlar inşallah, bu sabah namazı olur ya da diğer vakitlerde hangisi size uyarsa okuyabilirsiniz! Tüm vakit namazlarımızda Ameneresulü ve İnşirah suresini okuyoruz kardeşlerim! Bunun yanı sıra bu iki sureyi çokça da okuyabiliriz ve lütfen anlamınızda okuyalım kardeşlerim.

6- Günde iki defa Sağ Devir yapıyoruz inşallah ve Ali hocamızı ve sevdiklerimizi bu halkanın içine alıyoruz inşallah. Fatiha, Ayetel Kursi, Fil suresi, Kafirun, Ihlas, Felak. Nas Okuyarak Sağ Devri yapıyoruz insallah! Vakti olanlar İhlas, Felak ve NASA’sı 4 yöne 3 er defa okusunlar lütfen! Diğerleri birer kez okunacak!

7- Dört El Efalini günde en az bir en çok iki defa yapıyoruz kardeşlerim.

8- Kıymetli kardeşlerim, yaşayacağımız halleri hocamızla mutlaka paylaşıyoruz!

9- Lütfen kardeşlik Batımıza uyalım çünkü bu biat Hakk ile yapılmıştır bunu bilelim. Hakk dostlarının eli Hakk’ın elidir bunu unutmayalım lütfen!

Rabbim birlik beraberliğimizi daim etsin inşallah kardeşlerim. Selam es Selame.

Bu şekilde… Yine böyle olsa teyit etseniz… Kalbim rahat edecek inanın. Sorumluluğumuz çok büyük Zülfikarlar olarak hata ya da herhangi bir şeyi eksik yapmak istemiyorum ne Allaha ne de size karşı. Siz yok kızım beni uğraştırma der iseniz beni bir kardeşimize yönlendiriniz. Allah sizden razı olsun hocam. Hayırlı geceler dilerim

01:25

-Selam es selame Sibel can; dağ mağara ve sana ayrılan daire, yukarıdakilerin senin hayranlığını uyandırması vs. kemale ermenin işaretlerini veriyor. Daha yukarıları istiyorsan bazı şeylerden vazgeçip bu alana odaklanmalısın. Şu andaki çalışma ile zirvelere tırmanacak halde değilsin. Sen hele şimdilik burada kal. Denilmiş. Sadece eşin işin ve dinin yani eğitimin olmalı gündeminde. Hayır, işlerini bırak başkaları yapsın, sen şu girdiğin okulu bitir deniliyor. Yok, ben herşeyi yapacağım azar azar dersen orta katlarda kalırsın. Biz kapalı gurubu neden kurup sizleri derleyip toplayıp bir araya getirdik. Ortak toplu eğitim için. Çünkü o kadar çoksunuz ki seviye gurubu kurmadan ileri dereceli bilgileri vermek imkânsız hale geldi. Şimdi, sen gurupta yayınlanan her yazıyı, haberi okumalı, verilenlere harfiyen uymalısın. Diyorsun ki bana özel ders ver. Bu şartlar itibari ile imkânsız, ya devam edecek, ya da yükselişin en azından duracak. Seçim senin.

O Ali kardeşimizin talimatları aylar önceki bir ödevdi. Şimdi yeni talimatlar verildi yeni derse geçtik çoktan çalışmaya başladı kardeşlerin. Yazdıklarından anlaşılan sen bir devamsız öğrencisin. Aynı anda iki yerde olunmaz. Ya dünya işlerini öncelikli yapacaksın yahut uhrevi lige devam edeceksin. Hem dünya benim olsun hem cennet olmaz eşitlik en büyük zulümdür. Biri öncelenecek. Selam es selame